Biologia AR Szczecin

Forum kierunku Biologia

#1 2009-06-08 14:28:32

Jablonka

Administrator

Zarejestrowany: 2007-01-13
Posty: 147
Punktów :   

Kwiaty na Absolutorium

Zbieram pieniążki na kwiaty na Absolutorium do niedzieli (14. 06. 2009) - 7zl Moj pokój to 925 - Amicus. Na kwiaty składamy sie z Zootechniką.


--->Bo jak one nie czają to i my nie czaimy, ale jak one wyczają to i Ty wyczaisz czaisz<---

Offline

 

#2 2009-06-08 15:05:24

Marta

Moderator

1507930
Zarejestrowany: 2007-01-15
Posty: 209
Punktów :   

Re: Kwiaty na Absolutorium

Aniu a czy można Ci przesłać na konto ?

Offline

 

#3 2009-06-08 15:30:35

Jablonka

Administrator

Zarejestrowany: 2007-01-13
Posty: 147
Punktów :   

Re: Kwiaty na Absolutorium

W razie jakby kto nie mógł do ręki to prosze na konto :

mBank:
03 1140 2004 0000 3802 3444 0090

dane:
Stera Andrzej
ul.Szafera 74/11
71-245 Szczecin

W tytule wpiszcie : KWIATY i za kogo


--->Bo jak one nie czają to i my nie czaimy, ale jak one wyczają to i Ty wyczaisz czaisz<---

Offline

 

#4 2009-06-08 18:17:38

Marta

Moderator

1507930
Zarejestrowany: 2007-01-15
Posty: 209
Punktów :   

Re: Kwiaty na Absolutorium

Super zaraz prześlę pieniążki pozdrawiam

Offline

 

#5 2009-06-08 22:45:58

Klaudia

Moderator

Zarejestrowany: 2007-01-15
Posty: 476
Punktów :   

Re: Kwiaty na Absolutorium

Ania to co to sa za kwiaty ze 7 zl i to jeszcze z zootechnika ?

A tak wogole to nie uwazacie ze kwiaty sa zbedne .... 

I tak juz kase na obrony bedziemy wydawac na kwiaty ......

Offline

 

#6 2009-06-08 23:05:08

aneczka

Biolog w pełni ;D

Zarejestrowany: 2007-05-08
Posty: 112
Punktów :   

Re: Kwiaty na Absolutorium

tu sie zgodzę "co za dużo to nie zdrowo"

Offline

 

#7 2009-06-09 08:39:13

Anka

...

Zarejestrowany: 2007-04-27
Posty: 70
Punktów :   

Re: Kwiaty na Absolutorium

no wlasnie ciagle jakies wydatki moze by to jakos ograniczyc????

Offline

 

#8 2009-06-09 11:31:10

mikry

Biolog w pełni ;D

Zarejestrowany: 2007-05-07
Posty: 66
Punktów :   

Re: Kwiaty na Absolutorium

no drogie te kwiatki!!!!!! tak od każdego po 7zł mmmmmmmm

Offline

 

#9 2009-06-09 11:49:25

Andrzej

Biolog w pełni ;D

3715637
Zarejestrowany: 2007-03-22
Posty: 119
Punktów :   

Re: Kwiaty na Absolutorium

Nie wiem czy dobrze mysle, ale to chyba kwiaty na przystrojenie sali gdzie bedzie absolutorium oraz kwiaty dla opiekunów roku (ktory w naszym przypadku raczej nie byl nami zainteresowany), a takze dla dziekanow itp...

Co roku wiem, ze sie poszczegolne kierunki skladaja na te kwiaty, wiec my nie bedziemy raczej wyjatkiem...

Offline

 

#10 2009-06-09 12:23:16

Jablonka

Administrator

Zarejestrowany: 2007-01-13
Posty: 147
Punktów :   

Re: Kwiaty na Absolutorium

Potrzebujemy 7 bukietów na Absolutorium i 80 róz dla tych którzy nas uczyli i nie uczyli takie sa zalecenia od Pani Dziekan która równiez powiedziala ze mamy sie złozyc we 3 kierunki czyli Zootechnika, Biotechnologia i Biologia. Biotechnologia narazie nie daje znaku zycia takze składamy sie z zootechnika a dlatego 7 zł bo tak wyszło z obliczen, jakbysmy sie składali sami wyniosło by to 2 razy drozej. Takie dostałam wytyczne z Dziekanatu Pozdrawiam


--->Bo jak one nie czają to i my nie czaimy, ale jak one wyczają to i Ty wyczaisz czaisz<---

Offline

 

#11 2009-06-09 16:56:56

mikry

Biolog w pełni ;D

Zarejestrowany: 2007-05-07
Posty: 66
Punktów :   

Re: Kwiaty na Absolutorium

a no to taki buty no to luzik

Offline

 

#12 2009-06-10 19:25:01

mikry

Biolog w pełni ;D

Zarejestrowany: 2007-05-07
Posty: 66
Punktów :   

Re: Kwiaty na Absolutorium

właśnie przelałam pieniązki za Mikołajuk i Pilarska

Offline

 

#13 2009-06-14 15:39:16

ziomaleczka

Biolog w pełni ;D

Zarejestrowany: 2007-01-15
Posty: 260
Punktów :   

Re: Kwiaty na Absolutorium

Kasa na kwiaty poszła Mam nadzieję, że pieniążki zdążą wpłynąć do jutra


"... CAUSE WE ALL HAVE WINGS, BUT SOME OF US DON'T KNOW WHY..."

Offline

 

#14 2009-06-14 20:07:04

Martuśka

Prawie jak pisarz

Zarejestrowany: 2007-05-15
Posty: 21
Punktów :   

Re: Kwiaty na Absolutorium

przesłalam kase jak cos

Offline

 

#15 2009-06-14 21:15:34

ziomaleczka

Biolog w pełni ;D

Zarejestrowany: 2007-01-15
Posty: 260
Punktów :   

Re: Kwiaty na Absolutorium

A wiadomo już o której będzie to absolutorium?


"... CAUSE WE ALL HAVE WINGS, BUT SOME OF US DON'T KNOW WHY..."

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
sprężyna centralna hebo romet ogar 900 zdjecie silnika www.kpswsm.pun.pl jak poznac że mu sie podobam- test Darmowe numery do dziewczyn